Przetargi | Galeria zdjęć 
 Środa, 29 lipca 2015, godzina: 11:17
Imieniny: Marty, Konstantego, Olafa  
Wiadomości: AktualnościSportPrzetargiGmina: PołożenieParafieHistoriaMiejscowościUrząd GminyStadnina Koni w MichałowieZabytki kulturyKonsultacje społeczneWYBORY: WyboryTransport: KomunikacjaOferta dla inwestorów: Nieruchomości i działki na sprzedażTurystyka: AgroturystykaWalory regionuDla turystyOświata i kultura: Ochotnicze Straże PożarneGminne Centrum Kultury w MichałowieOświataBibliotekiOrg. pozarządoweNiezbędnik: Ważne telefonyPozostałe: Zapytaj WójtaGaleria zdjęć
Biuletyn Informacji Publicznej
 ESP
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Urzędu Gminy Michałów
http://www.alkhora.com/indexi.htm swiss rolex replica watch
Everbody knows ,watch enthusiasts will concur that the replica cartier watches ought to withstand the exam of your energy, in both fashion and skillfullness. The breitling replica watches has large resale value and its worthy of do not ever depreciate a whole lot. This briefly ensures that the replica breguet watches in lieu of ticking every following, it will be shifting quickly in some high-quality ticks. I really hope this replica christian dior watch shopping for guidebook very helpful. Have a great time within your search for an excellent replica handbags uk .
 Biblioteka
Gminna Biblioteka Publiczna w Michałowie
 Weekendowe spotkania
 Kalendarz
Lipiec 2015
Ni Po Wt Śr Cz Pi So
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
 Pogoda na dziś
 Szukaj w internecie
Google

It will be easy the fact that even more colors replica watches UK the Pretend Breliting Chronospace Navy shall be on the market. Imagine bright white against replica Hermes Watches, along with other likely different types. Right now, fake Longines Watches utilizing creme Wholesale Panerai Watches UK along with many straps opportunities, together with the earth-friendly garment straps, as well as a ebony garment straps. You might insert any Breliting Chronospace Navy see at a bracelet – despite the fact that mainly if you'd rather any replica Tudor Watches during ebony. At the same time be aware of any amazing browsing caseback within the see.
 Z ŻYCIA SZKÓŁ
ZPO w Węchadłowie

ZPO w Górach

ZPO w Sędowicach

ZPO w Michałowie
 Źródła prawa





Today you might very own our own copy IWC replica with a portion inside the value. Each tiny think about respect for your copy see will be totally the same as the exceptional with the exception of the trouble. The particular type, marks, and also excellent are usually exactly the identical. The replica watches UK will be the fact our own companies may perhaps also become better when compared to the replica Hermes Watches. Virtually any worries you might have obtained can fake Longines Watches to swiftly as soon as an individual fix where inside the imitation Wholesale Panerai Watches UK would choose to acquire, the particular timepieces will likely become swiftly sent. With your exceptional and also cost-effective expenditures it could be smart to acquire far more as compared to on the list of imitation Draw Heuer Timepieces. Any commencement reward of 1 between these kinds of imitation Draw Heuer regarding a close associate inside the household or perhaps fantastic good friend could be a fantastic thought.
 ARTYKUŁY

ARIANIE W WĘCHADŁOWIE

MIEJSCA PAMIĘCI NARODOWEJ NA TERENIE GMINY MICHAŁÓW

HISTORIA POSZCZEGÓLNYCH MIEJSCOWOŚCI

HISTORIA GMINY MICHAŁÓW

 ABCXXI


 EURO - SOŁTYS
 Punkt Informacyjny
 DniOtwarte.eu



Strona główna > Aktualności
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 2/2009
2009-09-22 15:40:59 () Kategoria: Aktualności
WÓJT GMINY MICHAŁÓW
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Michałowie
– młodszy referent ds. gospodarki nieruchomościami i zarządu mieniem
Zatrudnienie na podstawie: umowy o pracę
1 etat – pełny wymiar czasu pracy



I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Michałowie
Michałów 115
28-411 MICHAŁÓW

II. Określenie stanowiska urzędniczego:
młodszy referent ds. gospodarki nieruchomościami i zarządu mieniem

III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym:
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1) jest obywatelem polskim,
2) posiada wykształcenie wyższe techniczne lub geodezyjne,
3) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym
5) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
7) posiada dobrą znajomość obsługi komputera oraz znajomość pakietu MS OFFICE (WORD, EXCEL),
8) znajomość zagadnień ustawy o gospodarce nieruchomościami,
9) umiejętność w zakresie badania praw własnościowych ujawnionych w księgach wieczystych,
10) co najmniej roczny staż pracy.
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
1) znajomość podstaw Kodeksu cywilnego w zakresie prawa własności i innych praw rzeczowych,
2) znajomość przepisów ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego,
3) znajomość przepisów prawa w zakresie: ochrony danych osobowych, ochrony informacji niejawnych, dostępie do informacji publicznej.

IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
1. Sprawy związane ze sprzedażą i dzierżawą gruntów skarbu Państwa zgodnie z podpisanymi umowami i porozumieniami.
2.Tworzenie gminnego zasobu nieruchomości, prowadzenie postępowań w sprawach nabywania nieruchomości przez gminę:
a)przejmowanie i wykup gruntów na rzecz gminy,
b)sprzedaż nieruchomości gminnych,
c)oddawanie gruntów w wieczyste użytkowanie
3.Wykonywanie czynności związanych z gospodarowaniem i zarządzaniem nieruchomościami tworzącymi gminny zasób, w tym:
a) prowadzenie ewidencji nieruchomości zasobu i jej bieżąca aktualizacja;
b) sporządzanie projektów planów wykorzystania zasobu nieruchomości;
c) sporządzanie projektów wykazów nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, oddania w użytkowanie, najem lub dzierżawę;
d) prowadzenie postępowań w zakresie zlecania wyceny nieruchomości.
4. Prowadzenie spraw związanych z komunalizacją i ewidencją mienia komunalnego:
a)sporządzanie inwentaryzacji nieruchomości podlegających przekazaniu gminie oraz dokumentacji prawnej,
b)sporządzanie dokumentacji do wystąpienia do wojewody o przekazanie gminie nieodpłatnie mienia,
c)ujawnianie prawa własności gminy w księgach wieczystych i operacie ewidencji gruntów.
5. Prowadzenie postępowań w zakresie sprzedaży i oddania nieruchomości w użytkowanie wieczyste, w tym:
a) organizowanie i przeprowadzanie przetargów na zbycie nieruchomości;
b) prowadzenie kontroli spełniania warunków umownych przez użytkowników wieczystych i przedkładanie Wójtowi wniosków w tym zakresie;
c) wykonywanie czynności formalno-prawnych niezbędnych do zawarcia aktu notarialnego.
6. Prowadzenie postępowań w sprawach przekształcenia prawa użytkowania wieczystego osób fizycznych w prawo własności.
7. Prowadzenie postępowań w sprawach ustanowienia trwałego zarządu na rzecz gminnych jednostek organizacyjnych.
8. Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem zmiany i aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu.
9. Prowadzenie postępowań związanych z oddawaniem nieruchomości gminy w dzierżawę, najem lub w formie darowizny.
10.Prowadzenie postępowań w sprawach podziału nieruchomości, scalania i podziału nieruchomości oraz w sprawach o rozgraniczenie:
a) wydawanie decyzji zatwierdzających projekt podziału nieruchomości,
b) dokonywanie rozgraniczenia nieruchomości,
c) wydawanie postanowień o wszczęciu postępowania o rozgraniczeniu nieruchomości,
d) wydawanie decyzji o rozgraniczeniu nieruchomości,
e) ocena prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granic nieruchomości przez geodetę oraz zgodności sporządzonych dokumentów z przepisami,
f) przyjmowanie dokumentacji rozgraniczeniowej, gdy nie dojdzie do zawarcia umowy lub nie ma podstaw do wydania decyzji o rozgraniczeniu nieruchomości,
g) przesyłanie ostatecznych decyzji o rozgraniczeniu nieruchomości do sądu rejonowego właściwego do prowadzenia ksiąg wieczystych i właściwego starosty .
11. Zlecanie prac geodezyjnych oraz nadzór nad zleconymi pracami geodezyjnymi.
12.Prowadzenie postępowań w sprawach realizacji przez gminę prawa pierwokupu nieruchomości.
13. Prowadzenie postępowań w sprawach zwrotu wywłaszczonej nieruchomości.
14. Wnioskowanie o wydanie decyzji w sprawie wyłączenia gruntów stanowiących własność gminy z użytkowania rolniczego.
15. Prowadzenie spraw związanych ze zmianą klasyfikacji gruntów stanowiących własność gminy.
16. Aktualizacja umów dzierżawnych mienia komunalnego.
17. Realizowanie spraw powierzonych wynikających z ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne.
18. Wprowadzanie zmian w KW oraz prostowanie niezgodności wynikających z różnicy zapisów w ewidencji gruntów i w KW.
19.Naliczanie opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z budową urządzeń infrastruktury technicznej oraz z tytułu podziału nieruchomości.
20. Prowadzenie spraw związanych z ustaleniem nazw miejscowości, ulic i obiektów fizjograficznych oraz numeracji nieruchomości,
21.Administrowanie, gospodarowanie i zarządzanie lokalami mieszkalnymi i użytkowymi oraz nieruchomościami budynkowymi; naliczanie wysokości czynszów i opłat za lokale i nieruchomości budynkowe, egzekucja w sprawach lokalowych i usuwanie skutków samowoli lokalowej”.
22. Aktualizacja wykazów gospodarstw i działek rolnych.
23. Realizacja zadań związanych z organizacja i prowadzeniem spisów rolnych .
24. Prowadzenie zadań związanych z organizacją i przeprowadzaniem spisu powszechnego.
25. Prowadzenie spraw dotyczących numeracji porządkowych nieruchomości.

V. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1. Dokumenty niezbędne:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Gminy.
2) list motywacyjny,
3) kserokopia nowego dowodu osobistego,
4)odpis lub uwiarygodniona kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku: referenta ds. planowania finansowego i sprawozdawczości oraz spraw finansowych oświaty,
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie – po dokonaniu naboru, przed zawarciem umowy o pracę, kandydat zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności.
8) oświadczenie, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe,
9) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru zawierające klauzulę „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458)”.
2. Dokumenty dodatkowe:
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności.

VI. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 2 października 2009 r. do godz. 1200 w sekretariacie Urzędu Gminy w Michałowie w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze: młodszy referent ds. gospodarki nieruchomościami i zarządu mieniem”
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Inne informacje.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja powołana zarządzeniem Nr 42/2009 Wójta Gminy Michałów z dnia 22 września 2009 r. w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Michałowie.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z zarządzeniem Nr 38/2009 Wójta Gminy Michałów z dnia 28 sierpnia 2009 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania naboru na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Michałowie.
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione o zakwalifikowaniu się do drugiego etapu konkursu drogą elektroniczną lub telefonicznie w dniu 2 października 2009 roku w godz. 14.00 – 15.30.

W dniu 5 października 2009 r. od godz. 1000 Komisja prowadzić będzie indywidualne rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami (sala konferencyjna).
Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Michałowie, w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Michałowie oraz na stronie internetowej urzędu (www.michalow.pl).

Dokumenty do pobrania :


- kwestionariusz osobowy


Zobacz również:
Informator Ponidzie - 2015-07-24 17:00:00
SPOTKANIE KONSULTACYJNE - 2015-07-24 10:33:00
ARiMR ogłasza termin przyjmowania wniosków o przyznanie premii z PROW 2014 - 2020 młodym rolnikom - 2015-07-22 10:54:53
Barszcz Sosnowskiego - 2015-07-16 12:36:46
Badania ankietowe GUS na terenie województwa świętokrzyskiego - 2015-07-15 13:05:52
INFORMACJA - 2015-07-10 15:05:08
Sprawdzenie statusu podmiotu w VAT - 2015-07-09 07:46:58
Nowa Strona Internetowa Urzędu Skarbowego w Pińczowie - 2015-07-09 07:46:12
Bezpłatne badanie mammograficzne - 2015-07-08 10:40:25
Informacja - 2015-07-07 14:03:01

Wiadomości: AktualnościSportPrzetargiGmina: PołożenieParafieHistoriaMiejscowościUrząd GminyStadnina Koni w MichałowieZabytki kulturyKonsultacje społeczneWYBORY: WyboryTransport: KomunikacjaOferta dla inwestorów: Nieruchomości i działki na sprzedażTurystyka: AgroturystykaWalory regionuDla turystyOświata i kultura: Ochotnicze Straże PożarneGminne Centrum Kultury w MichałowieOświataBibliotekiOrg. pozarządoweNiezbędnik: Ważne telefonyPozostałe: Zapytaj WójtaGaleria zdjęć

Urząd Gminy Michałów, Michałów 115, 28-411 Michałów
tel. (041) 356 52 43, fax. (041) 356 52 44, email: michalow@op.pl
Projekt: realnet.pl