Ogłoszenie o zawarciu umowy dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. "DOSTAWA MATERIAŁÓW KAMIENNYCH DO REMONTU DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MICHAŁÓW"
OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY
dot. postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na zadanie pn. "DOSTAWA MATERIAŁÓW KAMIENNYCH DO REMONTU DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MICHAŁÓW" na potrzeby Gminy Michałów. Nr sprawy: IKm/ZP 2/07.
Działając na podstawie art. 4a ust. 2 Pzp Nazwa zamawiającego informuje, że w prowadzonym postępowaniu zawarto umowę:
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
GMINA MICHAŁÓW z siedzibą w Urzędzie Gminy w Michalowie
Michałów 115
28-411 MICHAŁÓW
Strona WWW : www.michalow.pl
E-mail: michalow@op.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30
2) Osoba upoważniona do kontaktów
Jarosław Szałapski
tel. (041) 3565243 w.34
faks (041) 3565244
3) Umowa o zamówienie publiczne została zawarta z wykonawcą:
USŁUGI TRANSPORTOWE Rafał Wojda, 26-026 MORAWICA, Zbrza 4
Uzasadnienie wyboru:
Najkorzystniejsza oferta pod względem cenowym, uzyskała maksymalną liczbę punktów w zakresie przyjętego kryterium oceny ofert. Wykonawca sprawdzony realizował dostawy będące przedmiotem zamówienia w latach ubiegłych. |